Hansen Protection
Bilde av kabler med Labelcraft
HH
Produkter fra Hansen Protection holder mennesker trygge og bevarer utstyr under alle slags værforhold.
Moss dokk2
Fra en stolt historie mot en lovende fremtid. På «Værven» lager Aker Solution avanserte subsea kabler
previous arrow
next arrow

OM MIN

Moss Industri- og Næringsforening (MIN) er en politisk uavhengig interesseorganisasjon for næringsdrivende i Mosseregionen. Foreningen arbeider for å utvikle distriktets industrielle miljø, bedre rammebetingelsene for næringslivet og å legge forholdene til rette for nyetableringer. Våre medlemmer spenner fra enkeltmannsforetak og personlige medlemmer til store internasjonale konsern. Foreningen har høy grad av legitimitet hos lokale og regionale myndigheter, øvrige samfunnsaktører og publikum. MIN vil skape forståelse for næringslivets betydning og vil være et troverdig talerør med næringspolitisk innflytelse og påvirkningskraft.

Vi taler din sak!

Som medlem i Moss Industri- og Næringsforening får du større gjennomslag i saker som angår din virksomhet.

NYHETER

Generalforsamling 2023

Dokumenter til MINs årsmøte/generalforsamling 2023 er sendt ut til alle medlemmer i dag, 4. mars. Samtlige medlemmer har, uavhengig av størrelse, en – 1…

KOMMENDE ARRANGEMENTER