Invitasjon til utstilling av produkter på Moss by- og industrimuseum i Møllebyen

I anledning Moss by- og industrimuseums nye utstilling «Moss 1937-2017» har vi gleden av å invitere deg og din bedrift til å stille ut dine produkter i vårt utstillingslokale.

I år er det 80 år siden den store handel- og industriutstillingen Moss 1937 ble arrangert på Skarmyra, og dette tenker vi å markere. Utstillingen vil ha fokus på handel og industri, og vår egen samling av fortellinger, gjenstander, produkter og arkivalia fra 1937 vil vise den historiske linjen, mens din bedrifts produkter vil representere fremskritt og utvikling.

Vi kan tilby: Standplass fra 8.juni til 29.oktober med utstilling av produkter fra industribedrifter og handelsnæringen til selvpromotering i vårt utstillingsareal, mot en godtgjørelse på kr. 5000,-. Arealet på 50 kvm fordeles mellom aktørene. Størrelsen på hver enkelt bedrifts areal vil derfor avhenge av antallet interessenter.

Leieprisen inkluderer: – Standplass fra 8. juni til 29. oktober i Moss by- og industrimuseums arealer til promotering av din bedrift – Kopi av utstillingsplakaten – tegnet av Alexey Zaitzow, og utstillingskatalogen fra 1937.

Påmelding innen 15. mars – første mann til mølla!

Har du spørsmål, og synes dette høres interessant ut? Ta kontakt med Eileen Jahren Eriksen, eileenjahren.eriksen@ostfoldmuseene.no eller 47977780/95947579