Medlemsmøtet 28. september om kompetanse

Nå er invitasjonen sendt ut til denne månedens medlemsmøte. Har du ennå ikke fått invitasjon? Ta kontakt med daglig leder Ellen B. Wickstrand ebw@mossindustriforening.no eller tlf. 911 00 702 for å få tilsendt fullstendig program.

Kompetanse er et fagområde som angår alle virksomheter uavhengig av type, størrelse og produkt. Medlemsmøtets foredragsholdere er:

Regiondirektør Nina Solli, NHO Oslo Viken

HR and Quality Manager Thoms Lund, Hansen Protection AS

Direktør Sigurd Jenssen, Wärtsilä Moss

HR-Partner Camilla Coucheron-Aamot, Rockwool

Vi håper på stor oppslutning både til medlemsmiddag kl. 16.30 og medlemsmøtet kl. 17.30. Benytt muligheten til å kunne møtes kl. 16.00 for en vennlig prat med kolleger, potensielle samarbeidspartnere og personer du kanskje ikke har sett på lenge?

Medlemsmøtene i foreningen er bærebjelken vår. Det er her vi får signaler om hva som skjer, hva som opptar medlemmene, hva vi bør fokusere på og hvilke tema som er relevante og interessante for medlemmene av Moss Industri- og Næringsforening (MIN). Sees vi på Hotell Refsnes Gods tirsdag 28. september?

Vel møtt!