Vårens aktiviteter – start mandag 28.02.22!

Moss Industri- og Næringsforening MIN har vårens første møte mandag 28. februar 2022. Her er hele dagens innhold:

Kl. 16.00:

Ankomst Hotell Refsnes Gods. Mingling og nettverksbygging.

Kl. 16.30:

Medlemsmiddag Restaurant Munch.

Kl. 17.30:

Medlemsmøte. Tema: Energi og miljø. Foredragsholder: Administrerende direktør Stein Lier-Hansen, Norsk Industri – NHOs største landsforening.

Kl. 19.00: MINs årsmøte/generalforsamling.

Vi håper mange medlemmer finner veien til Hotell Refsnes Gods denne dagen. Det faglige temaet er høyaktuelt. Vi lover en strålende foredragsholder som har mye å by på!

Årsmøtet/generalforsamlingen begynner kl. 19.00 under ledelse av MINs styreleder Peter C. Mollatt. Årsmøtet har “åpen ende”. Det er helt opp til forsamlingen selv hvor lenge man ønsker å holde på.

Formell invitasjon til medlemsmiddag og medlemsmøtet, i tillegg til innkalling til generalforsamlingen iht. gjeldende vedtekter, kommer. Husk at du og din bedrift kan delta med så mange dere måtte ønske på alle MINs aktiviteter. På årsmøtet likeså, men der har vært betalende medlem kun én – 1 – stemme.

Vil du melde deg på allerede nå? Hjertelig tilstede – send epost til daglig leder Ellen B. Wickstrand ebw@mossindustriforening.no

Velkommen til en travel vår i regi av Moss Industri- og Næringsforening MIN!

Anbefalte konferanser

Kommunestruktur