Hvordan få “gratis” penger?

Sett av torsdag 7. april i tiden klokken 12.00 – 16.00 og meld deg på her: PÅMELDING

Du er herved invitert til å lære alt du trenger å vite om hvordan du orienterer og manøvrerer deg i virkemiddelapparatet. I beste fall får du etter dette tilgang på “gratis” penger!

Mange har hørt om “skattefunn”, “tilskuddsordninger”, “midler til innovasjon”. Ikke like mange vet hvordan komme i posisjon for å få tilgang til alt det offentlige bevilger for å ruste næringslivet for fremtiden.

Beste ressurspersoner fra Forskningsrådet, Innovasjon Norge og Viken fylkeskommune vil bidra i dette arrangementet. Slik vil du og din virksomhet kunne få største utbytte! Meld deg på og møt frem i Vingparken Konferansesenter på Høyda i Moss. Arrangør er Viken Teknologiklynge 4.0 som er en del av Mosseregionen Næringsutvikling AS.

Påmeldingsfrist: Senest og innen 6. april 2022.

Spørsmål? Kontakt prosjektleder Hans Bjørn Paulsrud om du lurer på noe. Du når ham her: HBP@mrnu.no eller ring ham på tlf. 920 12 652. Og her kan du lese mer: vikenklynge.no og her mnu-as.no