Tre ordførere til medlemsmøtet 31. mai

Medlemsmøtet 31. mai byr på tre ordførere som vil fortelle om hva den enkelte kommune gjør for det eksisterende næringsliv og hva som gjøres for å tiltrekke seg ny virksomhet. Vi vil også høre hvordan Moss kommune arbeider for å realisere Strategisk Næringsplan. For næringslivet er det aller viktigste i den planen at kommunen skal si ja når den kan, og nei når den må!

Hanne Tollerud, Moss, René Rafshol, Råde, Tom A. Ludvigsen, Vestby er alle profiler i vårt nærmiljø. Bruk muligheten til å lytte, lære, gå i dialog, still spørsmål eller kommentér! Alt dette får du muligheten til dersom du melder deg på vårens siste medlemsmøte i Moss Industri- og Næringsforening. Møtet finner sted på Hotel Refsnes Gods kl. 17.30 – 19.30. Dersom du ønsker å spise middag først, kommer du til den kl. 16.30, eller enda litt før kl. 16. Da får du også anledning til å snakke med kollegaer og kanskje også mingle litt?

Kommer du? Meld deg på nå! Send epost til ebw@mossindustriforening.no eller tlf. 415 77 410 – 911 00 702.

Velkommen! Håper vi sees!