Forsvarssjefen kommer torsdag 20. april – har du meldt deg på?

Forsvarssjef, general Eirik Kristoffersen gjester Moss Industri- og Næringsforening MIN torsdag 20. april kl. 17.30 – 19.30. Sted: Hotel Refsnes Gods, møtesal Vanity Fair.

Forsvarssjefen skal snakke om “Meg som leder”! Det vil bli rikelig anledning til å stille spørsmål, kommentere og reflektere. Det er fortsatt noen ledige plasser. Meld deg på til ebw@mossindustriforening.no eller tlf. 415 77 410. På grunn av feriefravær vil du som melder deg på nå først få bekreftelse 19. april. I utgangspunktet er imidlertid din påmelding i orden!

Møtet “Meg som leder”! har en avgift for alle deltagere, kr. 100. Avvent innbetaling, beskjed kommer om hvordan du skal betale.

Benytt denne enestående muligheten til å lytte til en av landets fremste toppledere!

Velkommen!