Møt den politiske makteliten i Moss og Østfold!

Vårens siste medlemsmøte i Moss Industri- og Næringsforening MIN finner sted tirsdag 30. mai kl. 17.30. Møt frem på Hotel Refsnes Gods i den store møtesalen “Vanity Fair” (2. etasje) og hør de aller fremste politikerne vi har i Moss og i Østfold. Hvem vil hva og hvilke forplikter seg til hva i den kommende fireårsperioden? Her er dem du kan få gleden av å oppleve:

Ordfører i Moss Hanne Tollerud. Tollerud er også Arbeiderpartiets ordførerkandidat for kommende fireårsperiode.

Simen Nord. Høyres ordførerkandidat i Moss.

Benedicte Lund er ordførerkandidat for MDG.

Norexit stiller med sin ordførerkandidat Tor Petter Ekroll.

Arild Svenson er Ny Kurs sin ordførerkandidat. Han kommer også!

SVs ordførerkandidat for kommende fireårsperiode er Barham Azadi. Han bekrefter at han kommer.

Vi skal også snakke litt fylkespolitikk. Her har vi invitert henholdsvis Arbeiderpartiet og Høyre. Begge stiller med sine toppkandidater: Sindre Martinsen-Evje, Østfold Arbeiderparti. Thor Hals er Østfold Høyres ordførerkandidat. Han kommer også!

Vel møtt til vårens vakreste eventyr?